Friday, January 11, 2013

Soulmate


Dah 5 tahun rupenya kenal my soulmate.
Teman buat lawak bodo same2..
Pastu gelak same2..
kalo orang lain dengar lawak kami akan rase kami mengong..
tak kisah kalo nampak manusia tersiksa..
tapi pantang kalo nampak kucing merana..
saya tukang kutuk dia bila dia nyanyi tak sedap..
tapi dia tetap tegar nyanyi..
dia tukang kutuk saya bila nampak berat badan dah naik..
saya tetap tegar tambhkn berat badan(ok yang ni tipu)..
kami akan tunjukkan kepakaran masing..
tunjuk terer buat soalan math..
sape btol dia boleh banggakn diri dengan memuji diri sendiri kehkeh
bila dia buat salah..
saya akan hantar mesej..dia manusia plg xguna..
tapi bila mlm dia call...sy kata dia manusia xguna yg sy plg syg..
bila sy buat salah dia buat muka merajuk..
saya kata pegi gantung diri kat pokok tauge..
dia kata.. hahaha
saya paling lemah depan dia..
xkisah nangis depan dia..
dia selalu kelihatan lemah depan saya..
tambah2 bila dia dimalukan depan saya..
tapi saya tau..dia sangat kuat..
macam genji..kata dia..

saya sayangkan dia kerana Allah..
semoga ukhwah ini terjaga kerana Allah..

1 comment:

lovey dovey