Monday, December 31, 2012

my zauji


My husband I love the most..
thing can’t and seem don’t even want to be easy on us..
I’m just keep waiting for you if u want me to do that.
and let me know..
since we know how we feel..and only us know..
is it real or just a day dreaming???

Dia balik!!
dan sepatutnya aku adalah org yg akan rase biase2 je sebab dia balik,atau rase happy gile sebab dia balik. Sepatutnya biase2..tapi dia ada hantar msg kat aku lepas beberapa hari dia balik,cari aku dan cakap dia nak jumpe aku sebab rindukan aku!!!what I supposed to feel..u tell me mr husband?

Dan sepatutnya aku dah boleh agak dgn kemunculan msg Syed di pagi2 buta nak wish aku supaya bersahur. Syarifah to wonderpet aku..everything he do was something menyelamatkan anak aiwan yang dalam kesusahan..and hari itu mmg aku aku tak mampu senyum bila aku tak Nampak dia seperti yang dia dok msg nak sgt jumpa aku..sad!!


No comments:

Post a Comment

lovey dovey